Нові ІТ-рішення реалізували на митниці

В Держмитслужбі працює таргетинг-центр, який забезпечуватиме достовірність декларування та повноту оподаткування митними платежами. Інформацію про це розмістили на сайті Мінфіну.

Таргетинг-центр обслуговує робоча група фахівців Держмитслужби. Вони моніторитимуть митне оформлення. У зоні уваги групи – всі митні декларації, оперативний аналіз яких дозволить звернути увагу митників на окремі ризикові операції. Таким чином можна буде попереджувати потенційні порушення митного законодавства.

При цьому для декларантів жодних змін в процедурі оформлення не відбудеться. Робота таргетинг-центру спрямована виключно на попередження правопорушень.

Також голова Держмитслужби І.Муратов повідомив, що в “Єдиному вікні для міжнародної торгівлі” впроваджено сервіс перевірки в режимі реального часу сертифікатів з перевезення (походження) форми EUR.1, виданих митницями. Для перевірки достатньо зазначити дату, номер сертифіката та вагові або кількісні показники партії товару.

А із наступної версії АСМО “Інспектор” всі видані сертифікати EUR.1 будуть засвідчуватися QR-кодом.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *